Pole Stretch i Aerial Hoop


Aerial Hoop

Aerial Hoop to wyjątkowa opcja treningu, która łączy elementy akrobatyczne wykonywane na stalowej obręczy zawieszonej pod sufitem. Koło cyrkowe jest bardzo powszechne wśród artystów cyrkowych. Na zajęciach wzmacniamy i uelastyczniamy całe ciało. Ćwiczenia poprawiają naszą postawę, nadają wdzięku i gracji. Taka forma ćwiczeń, to również dobry sposób na poprawę koordynacji ruchowej i równowagi ciała. Zajęcia nie są monotematyczne, zawsze uczymy się nowych elementów, a instruktor podchodzi do każdego indywidualnie. Na początku przygody z kółkiem uczymy się krok po kroku jak wykonywać statyczne figury, które później łączymy w trudniejsze kombinacje. Trzeba liczyć się z tym, że pojawią się siniaki. Pierwsze treningi mogą okazać się bolesne, jednak ciało z czasem przyzwyczai się i ból zacznie powoli zanikać.

Przebieg zajęć

Zajęcia trwają 60 minut i rozpoczynają się rozgrzewką, która ma na calu przygotowanie stawów do zwiększonego wysiłku oraz wzmocnienie mięśnie. Tak przygotowane ciało może rozpocząć intensywny i jednocześnie bardzo przyjemny trening. Po rozgrzewce uczymy się podstawowych figur na kole. Z czasem do zajęć dodajemy obroty, kombinacje oraz dynamiczne elementy. Instruktorka asekuruje wszystkie uczestniczki przy wykonywaniu nowych ćwiczeń. Za każdym razem bardzo dokładnie tłumaczy i pokazuje. Każde zajęcia kończą się ćwiczeniami relaksacyjnymi, podczas których rozluźniamy zmęczone mięśnie. Występują 3 poziomy zaawansowania, do których dopasowujemy intensywność treningu.

Wymagany strój:

Legginsy, skarpetki oraz top lub obcisła koszulka z krótkim bądź długim rękawem.


Pole Stretch

Rozciągnij swoje ciało!

Czujesz się spięta, odczuwasz zmniejszoną ruchomość czy sztywność w stawach ? Stretching to zajęcia właśnie dla Ciebie. Na zajęciach wzmocnisz i rozciągniesz całe ciało. Rozluźnisz oraz uelastycznisz wszystkie mięśnie.

Rozciąganie skierowane jest do absolutnie wszystkich kobiet ! Uzupełnienie treningów Pole Dance stretchingiem, to świetne rozwiązanie, które pozwoli wykonać o wiele więcej figur, a także uzyskać piękne linie, dzięki którym wykonywane tricki będą prezentować się zjawiskowo. Stretching to także szansa dla osób, które chcą pochwalić się pięknym szpagatem, gięciem w plecach albo po prostu pozbyć się bólu pleców.

Wymagany strój:

Legginsy, skarpetki, sportowa koszulka.

Misja Szpagat

Na zajęciach wzmacniamy oraz rozciągamy nogi i pośladki, otwieramy biodra przy pomocy sportowych akcesoriów i technik rozciągania. Pracujemy nad tzw. szpagatem damskim i męskim. Zajęcia trwają 60 minut. Rozciąganie nóg pomoże nie tylko na zajęciach Pole Dance. Przyda się również na Exotic oraz Aerial Hoop.

Misja Mostek

Na zajęciach wzmacniamy i rozciągamy plecy i barki. Otwieramy klatkę piersiową, pracujemy nad pięknymi wygięciami, przygotowując się do nowych wyzwań na rurce, macie czy też w życiu codziennym. Poprawiamy zakres swoich ruchów i mobilność stawów. Wszystko to w bezpieczny i komfortowy sposób.


Open Studio

Open Studio – to otwarta sala dla wszystkich Pań, które chcą doskonalić umiejętności i figury poznane na zajęciach lub po prostu potrzebują przestrzeni i sprzętu dostępnego na sali by przeprowadzić własny trening w dowolnej formie. Zajęcia nie są prowadzone przez instruktora, uczestniczki są odpowiedzialne za przebieg swojego treningu.


 


Trening indywidualny

Ćwiczenia dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Przez godzinę trener/ instruktor skupia się tylko na Twojej osobie.


Wieczory Panieńskie
Urodziny

Szukasz wyjątkowego pomysłu na wieczór panieński czy urodziny? Zaskocz Pannę Młodą / Solenizantkę lekcją tańca na rurze!

Spotkanie trwa 1,5-2h. To Wy decydujecie jaki charakter mają mieć zajęcia. Sexi choreografia czy raczej odrobina akrobatyki. Nie zabraknie również czasu na pamiątkowe zdjęcia ze śmiesznymi gadżetami. Gwarantujemy dobrą zabawę przy lampce szampana i słodkościach.

Panna Młoda/ Solenizantka- wstęp GRATIS!!!