Pole Dance

Pole Dance

Pole Dance, inaczej akrobatyka artystyczna przy drążku pionowym- to połączenie tańca, sztuki, sportu i rekreacji ruchowej. Zawiera w sobie elementy z baletu, akrobatyki, gimnastyki i fitnessu. Uczestniczki kursu budują zgrabną, wysportowaną sylwetkę, kształtują prawidłową postawę, jednocześnie poprawiając kondycję, siłę i elastyczność swojego ciała. Pole Dance jest to świetny sposób na spalanie zbędnych kalorii: początkujący podczas zajęć pole dance mogą spalić pomiędzy 290 a 400 kalorii na godzinę, a na poziomie zaawansowanym nawet do 700 kalorii. Jest to także świetna zabawa i cudowny relaks dla umysłu.


BARDZO WAŻNE

W dniu zajęć nie aplikujemy na ciało balsamów, olejków i innych środków nawilżających. Spowoduje to, że nie będziemy mogły utrzymać się na rurce i wykonywać ćwiczeń!

Na zajęcia należy zdejmować biżuterię.


Przebieg zajęć

Zajęcia Pole Dance rozpoczynamy rozgrzewką oraz dynamicznym rozciąganiem ciała, w celu przygotowania stawów i mięśni do wysiłku. Następnie wykonujemy ćwiczenia wzmacniające dostosowane do poziomu grupy. Kolejnym krokiem jest ćwiczenie nowych figur, przejść, obrotów i powtarzanie wcześniej już poznanych. Ostatnim i bardzo ważnym etapem ćwiczeń jest stretching. Instruktor asekuruje wszystkie uczestniczki przy wykonywaniu nowych ćwiczeń. Za każdym razem bardzo dokładnie tłumaczy i pokazuje. Zajęcia trwają 60 minut. Pierwsze treningi mogą okazać się bolesne, trzeba liczyć się z tym, że pojawią się siniaki. Jednak satysfakcja jest większa niż dyskomfort, a ciało z czasem się przyzwyczai i ból zacznie powoli zanikać. Wymagany strój: Legginsy (na czas rozgrzewki), krótkie spodenki lub szorty, top lub obcisła koszulka, którą można podwinąć.

Występują 3 poziomy zaawansowania:

1. Poziom podstawowy (P) – podczas którego uczymy się szczególnie obrotów przy rurce, prostych pozycji statycznych, wchodzenia na rurę i siedzenia na niej. Wzmacniamy ciało i przyzwyczajamy skórę do kontaktu z rurką.
2. Poziom średnio – zaawansowany (S1, S2 lub S3) – podczas którego uczymy się trudniejszych obrotów, invertów (figur odwróconych głową w dół) oraz innych figur wymagających większej siły i balansu niż na poziomie podstawowym. Zwiększamy intensywność rozciągania i ćwiczeń wzmacniających.
3. Poziom zaawansowany (Z) – wymaga zwiększonej kontroli nad swoim ciałem i poczucia równowagi. Na tym poziomie trenujemy wytrzymałość mięśni i ich wydolność, tak aby wykonać więcej trików na raz. Uczymy się nowych figur, wymagających zwiększonej siły i elastyczności.


Pole Choreo

Pole Choreo to taneczna odsłona Pole Dance. Na tych zajęciach znaczenie ma ruch w rytm muzyki, płynność i gracja. Znacznie mniej liczą się skomplikowane pozycje na rurce. Podczas treningu uczymy się jak w płynny sposób połączyć pole dance’owe triki w spójną całość. Pracujemy nad koordynacją i wykończeniem każdego ruchu. Uczymy się choreografii w różnym klimacie. Zajęcia trwają 60 min. W zajęciach mogą wziąć udział pole dance’erki będące na każdym poziomie zaawansowania oraz osoby, które na co dzień nie trenują pole dance.

Przebieg zajęć

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, następnie poznajemy nowe choreografie i doskonalimy wcześniej poznane, na koniec krótki stretching.

Wymagany strój

Legginsy i skarpetki lub zakolanówki i szorty, top lub wygodna bluzka, poza tym bardzo ważne – nakolanniki. Szpilki tylko dla chętnych.


Pole Spin

Na tych zajęciach znaczenie ma płynność i gracja. Skupiamy się na nauce figur na rurce obrotowej a następnie łączymy je w combo lub krótkie choreografie. Podczas treningu uczymy się jak w płynny sposób połączyć figury w spójną całość i pracujemy nad tym, by wszystko wyglądało lekko i delikatnie oraz było spójne z muzyką. Zajęcia trwają 60 min. W zajęciach mogą wziąć udział pole dance’erki, które mają już doświadczenie z rurką i są przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym (S2).

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, następnie poznajemy nowe figury i przejścia i doskonalimy wcześniej poznane, na koniec krótki stretching.

Wymagany strój

Krótkie spodenki lub szorty i top sportowy.

 


Exotic Basic

To również zajęcia, na których uczymy się tańca z wykorzystaniem rurki, jednak w bardzo zmysłowej odsłonie. Skupiamy się przede wszystkim na floorwork’u i seksownej choreografii. Te zajęcia z pewnością pozwolą każdej pani wydobyć z siebie kobiecość i seksapil. Zajęcia trwają 60 min i są na poziomie podstawowym.

Tańczymy na boso (lub w skarpetkach, opcjonalnie w butach do exotic) oraz koniecznie w nakolannikach.


 


Exotic Strip Plastic

Exotic Strip Plastic to zajęcia choreograficzne, które są skrzyżowaniem tańców takich jak: Floorwork, High Heels oraz Frame Up a przy tym charakteryzuje się mnogością spektakularnych tricków i przejść na podłodze w akrobatyczny ale sensualny i kobiecy sposób. Strip Plastic koncentruje się na rozciągnięciu, elastyczności i sensualności. To idealny taniec, aby uwolnić z siebie swoje drugie ja. Zajęcia charakteryzują się nauką choreografii bez rurki. W zajęciach mogą wziąć udział osoby z doświadczeniem w tańcu Exotic.

Buty do exotic, długie legginsy/spodnie oraz nakolanniki są wymagane.



RUSSIAN EXOTIC

Russian Exotic to styl zakorzeniony w balecie, gimnastyce rytmicznej i zmysłowym flow. Styl ten skupia się na płynnych ruchach, zwracając uwagę na muzykalność, pracę nóg, wyciągnięte linie, mocne pointy oraz izolacje ciała. Uczymy się niebanalnych przejść, trików z wykorzystaniem rury oraz floorworku i frame up-u.
Zajęcia skierowane dla osób, które miały styczność z rurką i są na poziomie średniozaawansowanym/zaawansowanym.
Buty do exotic oraz nakolanniki są wymagane.

EXOTIC HOT&SEXY

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które miały wcześniej styczność z exoticem, ale nie muszą być na poziomie zaawansowanym. Będą opierać się na pracy nad ciałem, tak aby jak najbardziej ukazać kobiecy temperament, zmysłowość i zalotność. Będziemy otwierać się na różne gatunki muzyczne – niektóre choreografie będą bardziej HOT w sposób mocny z elementami strip, a niektóre bardziej SEXY w sposób kobiecy i sensualny. Będziemy szlifować ruchy bioder, klatki piersiowej, głowy i rąk. Zachęcamy by zrezygnować z leginsów żeby poczuć się jeszcze bardziej hot&sexy! Na tych zajęciach wszelkie kompleksy odkładamy na bok!

EXOTIC WARM UP

Zajęcia na których pracujemy na technice w krótkich choreografiach w różnych stylach. Uczymy się niebanalnych przejść oraz trików, które urozmaicą Wasze choreografie. Wzmacnianie nóg, stawu skokowego, kontrola ciężaru ciała na platformach, praca nad rotacjami., techniki ‘push/pull’, wykorzystywanie i wzmacnianie poszczególnych grup mięśniowych do przejść i figur to tylko niektóre zagadenia, nad którymi bedziemy pracować. Zajęcia na poziomie OPEN. Wymagane buty do Exotic oraz nakolanniki.


Pole Kids

Pole Kids – inaczej akrobatyka artystyczna na drążku pionowym dla dzieci. Zajęcia dla dziewczynek prowadzone są wyłącznie pod kątem sportowym. Trening odbywa się w formie zabawy, która łączy w sobie gimnastykę, akrobatykę i elementy tańca.
Zajęcia pole dance rozwijają, poprawiają koordynację ruchową oraz gibkość, ale przede wszystkim dają dużo radości Waszym maluchom. Ponadto kształtują poprawną sylwetkę oraz charakter, uczą systematyczności i wytrwałości.
Każdy trening rozpoczyna się odpowiednią rozgrzewką. Nie zabraknie również sporej dawki ćwiczeń ogólnorozwojowych, a także rozciągających, którymi zawsze kończymy zajęcia.

Wymagany strój

Krótkie, wygodne spodenki i koszulka lub top. Taki strój jest konieczny, aby utrzymać się na rurce. Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach.

Do grupy Pole Kids zapraszamy dziewczynki w wieku od 6 do 10 lat.


Pole Teens

Pole Teens – inaczej akrobatyka artystyczna na drążku pionowym dla młodzieży. Zajęcia prowadzone są wyłącznie pod kątem sportowym. Treningi rozwijają i poprawiają koordynację ruchową oraz gibkość. Ponadto kształtują poprawną sylwetkę oraz charakter, uczą systematyczności i wytrwałości.
Każdy trening rozpoczyna się odpowiednią rozgrzewką. Nie zabraknie również sporej dawki ćwiczeń ogólnorozwojowych, a także rozciągających, którymi zawsze kończymy zajęcia.

Wymagany strój

Krótkie, wygodne spodenki lub szorty i koszulka lub top. Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach.

Do grupy Pole Teens zapraszamy młodzież w wieku od 11 do 15 lat.


Choreo Latino Kids

Zajęcia bazujące na podstawach tańców latynoamerykańskich takich jak: samba, cha-cha, rumba, salsa, jive, paso doble. To niesamowita dawka energii płynącej z tańca oraz muzyki rytmów Latino. Podczas zajęć dziewczynki skupiają się na wsłuchiwaniu w rytm muzyki, nauce choreografii, ale przede wszystkim na emocjach w tańcu.  Ćwiczenia doskonale rozwijają koordynację, poprawiają sylwetkę oraz pracę stóp, dostarczając przy tym świetnej zabawy! Zaczynają się od krótkiej rozgrzewki z powtórzeniem elementów danego tańca. Kolejna część to nauka ciekawych choreografii z tańców Latino. Na koniec zajęć odbywa się króciutki stretching. Warto zabrać ze sobą wodę, wygodny strój i miękkie buty. Polecane obuwie to typowe do Latino na mniejszym klocku – są one dostępne w sklepach internetowych. Sprawdzą się również inne, wygodne buty.

Wymagany strój

Wygodny strój, który nie będzie krępować ruchów. Buty przeznaczone do Latino, lub inne miękkie obuwie.

Do grupy Latino Kids zapraszamy dziewczynki w wieku od 6 do 10 lat.



High Heels

High Heels to zajęcia taneczne w nowoczesnym stylu teledyskowm – to mix stylów tanecznych m.in. brodway dance, jazz, sexidance, dancehall. Podczas zajęć uczymy się choreografii, szlifujemy technikę, którą później wykorzystujemy w układzie, a przy okazji pięknie kształtujemy sylwetkę, uczymy się pewności siebie i wydobywamy nasza kobiecość i seksapil. Uczymy się m.in. koordynacji, izolacji ciała, płynności ruchu, a wszystko to w rytm muzyki, która wprawi Cię w wyjątkowy nastrój. Zajęcia trwają 60 min i są absolutnie dla każdego.

Wymagany strój

Pełna dowolność! To Ty masz czuć się komfortowo i super kobieco. Legginsy/dresy/spodenki/top/koszulka. Buty na obcasie są oczywiście mile widziane, ale jeśli masz obawy, na początek może być po prostu wygodne obuwie.
Wymagane są nakolanniki.

 

 


Latino

Latino solo tańce latynoamerykańskie- zwykle żywiołowe, dynamiczne, pełne ekspresji, bazujące na zmysłowych ruchach bioder jak i całego ciała. W tańcach latino bardzo ważnym elementem jest izolacja, oddzielenie górnej partii ciała od dolnej. Muzyka to przede wszystkim żywiołowe utwory latynoamerykańskie. Zajęcia są dedykowane dla pań, które pragną nabrać pewności siebie, mieć świadomość poczucia swego ciała, odkrycia na nowo kobiecości. Tańce latino: samba, cha-cha, rumba, salsa, jive.
Przebieg zajęć: Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, która zawiera również ćwiczenia wzmacniające. Duży nacisk kładziemy na technikę danego tańca, skupiamy się nad pracą stóp, balansowaniem ciężarem ciała podczas tańca, osadzeniem w parkiecie, pracą bioder, poprawnym prowadzeniem rąk a przede wszystkim właściwą sylwetką. Zajęcia kończy krótki stretching, pozwalający zrzucić napięcia w ciele.

Wymagany strój

Wygodny ubiór, nieograniczający ruchów. Mogą to być legginsy, elastyczna spódniczka lub sukienka. Ważne, abyśmy miały mobilność w wykonywaniu ćwiczeń. Obuwie najlepiej z miękką, elastyczną podeszwa. Zalecane są buty do latino, na lekkim obcasie. Stopa w tańcu powinna mieć możliość wygięcia w śródstopiu dlatego nie należy ubierać butów z twardą, sztywną podeszwą.